[ LUGOS ] Mreza

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Tor Sep 9 19:22:17 CEST 1997

	Hi!

> Dobil sem ze kar precej sivih las ob branju raznih FAQjev in HOWTOjev,
> vendar problema se nisem razresil.
> Zanima me kako bi mountal eno masino na drugo na nek direktorij?! Igral
> sem se s sambo in podobnim. A se, da to narest kar z "smbfs" ali ...
> Ma ne vem. Ce je kdo imel kdaj podobne zelje oz. to obvlada, bi ga ful
> prosil za pomoc (nasvete).

Tole je precej nejasno vprasanje, pa bom vseeno poskusil:

1). Ce imas vec UNIX/Linux delovnih postaj, potem te zanima NFS.

2). Ce imas M$-whatever file server in Linux client potem te zanima
     smbfs. Lahko pa tudi smbclient iz paketa samba, ampak to je bolj
     podobno ftp-ju, kot mountanju.

3). Ce imas Linux file server in M$-whaterver cliente, potem te definitvno
     zanima samo samba.

Kaj od tega te zanima?

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist