[ LUGOS ] X-i na CD-ju

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Sob Sep 27 17:54:19 CEST 1997

Lp!

Mogoce ta stvar ne spada ravno na listo, vendar ne vem kam drugam naj
se obrnem.

Pred kratkim sem na disk kot totalen newbie namestil Slackware 3.0.
Zraven sem dobil še Xfree 3.1.2.

Problem se skriva v moji graficni kartici (S3 Virge), za katero nimam X
serverja. Na www.xfree86.org nasel podatek, da je moja kartica podprta
v Xfree 3.3.0 in novejsih. Ce ima kdo stvar na CD-ju bi ga prosil da mi
jo posodi za kaksen teden ali cez vikend.

Pa se to: Na moji masini (Cyrix P166+) imam disk na 1. EIDE kanalu, na
2. pa CD. Linux mi iz neznanega razloga ne zazna CD-ja. Prebral sem par
HOWTO-jev in nikjer nisem zasledil cesa podobnega. BTW, CD je Sony
CDU77e, kernel pa 1.2.13.

Bye,

Borut Mrak
Student of chemistry