[ LUGOS ] TAOCP [knjige]

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sob Sep 27 01:03:40 CEST 1997

Gregor Jerse wrote:

> Jest bi se odlocu za nakup, vsaj prvega dela, po moznosti po 10 oktobru.

Ok, glede na to, da bi Gasper sele po 15. in glede na to, da to traja
ene 2 tedna, da pridejo knjige sem, dajmo postaviti deadline cez
en teden (v cetrtek no, da lahko v petek se sporocim tole). Torej,
ce bi se kdo kaj narocil, naj to pove do cetrtka zvecer.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist