[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Pon Sep 22 14:46:43 CEST 1997

Marko Vide wrote:

> V Slovenije je zakonsko kazniv "vlom ali poizkus vloma v racunalniske
> sisteme z namenom pridobiti proti premozenjsko korist" (v sistem banke,
> npr. in potem nakazilo,...). To je pa tudi vse. Nikjer nic o vlomih ce
> ni posredi premozenjska koriste.

> Ja. ARNES ima "much too much" accountov zato jih ukinja za vsako
> malenkost (zaljivi emaili, http://www2.arnes.si/cgi-bin/phf, ipd.
> norosti). Zal pa ne preverja ali je account res uporabil njegov
> "lastnik", ipd.

Glede na to, da so accounti neprenosljivi je ze po definiciji vse
pocel lastnik accounta (tudi ce ni), vsaj kar zadeva odnos
uporabnik - ARNES. V primeru, ce gre za kaksno kaznivo dejanje
potem bojo organi pregona potrebovali dodatne podatke o tem,
ali je nekaj resnicno storil lastnik accounta, ali pa nekdo
drug.
Podobno je z motornimi vozili, ce ti ga kdo ukrade in ti tega
ne prijavis preden se z njim nekdo zapelje pred banko in jo
oropa, ter tvoj avto uporabi za "gateway vehicle". Znas imeti
veliko tezav preden dokazes, da so ti res avto ukradli in da
nisi bil ti ta, ki je oropal banko.. :)

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist