[ LUGOS ] ROUTER, PPP

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Tor Sep 30 19:33:42 CEST 1997

> Aja imam se en problem. Ko se nisem imel mreze sem sel enostavno na
> Internet, in mi je vse stimal. Zdej pa imam en ful problemov. No ampak
> nekako mi je uspelo vzpostaviti PPP. Vendar ne morem nic delati. Kaj je
> narobe? No ce komu kaj pomaga prilagam zraven izpis ifconfiga.

Hi!

Imel sem priblizno tak problem.
Delal mi je ping, drugega pa mislim da nic.

Poskuci iz /etc/rc.d/rc.inet1 odstraniti vrstico, ki izgleda nekako
takole:
/sbin/route add -default x.x.x.x

Ko sem to odstranil mi je vse delovalo normalno.

Sicer pa mislim da to vrstico doda vsakic, ko pozenes setup in
skonfiguriras mrezo(vsaj meni je).

Lp, Pjanc.

Dodatne informacije o seznamu Starilist