[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Marko Vide 4earth na earthling.net
Pon Sep 22 02:25:58 CEST 1997

Matija Grabnar wrote:

> [...]

V Slovenije je zakonsko kazniv "vlom ali poizkus vloma v racunalniske
sisteme z namenom pridobiti proti premozenjsko korist" (v sistem banke,
npr. in potem nakazilo,...). To je pa tudi vse. Nikjer nic o vlomih ce
ni posredi premozenjska koriste.

> Ne rabimo posebne zakonske osnove. Poskus vdora je krsitev pravil o
> dovoljeni rabi, ki jih podpise vsak uporabnik pri dodelitvi accounta.
> Account je nas", torej ga lahko ukinemo kadarkoli zaznamo krsitve.

Ja. ARNES ima "much too much" accountov zato jih ukinja za vsako
malenkost (zaljivi emaili, http://www2.arnes.si/cgi-bin/phf, ipd.
norosti). Zal pa ne preverja ali je account res uporabil njegov
"lastnik", ipd.

--
    ______/   \__//   \__/____\

Dodatne informacije o seznamu Starilist