[ LUGOS ] Telnet

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Sep 26 11:27:43 CEST 1997

Alen Salamun wrote:

> Hi!
>
> Kolikor sem zasledil vedno ena in ista ja. (Redhat 4.2, 2.0.30)

Hmm. Kviz:
- A se ti cez cas potem zveza sama prekine?
- Ali se ti tudi dogaja (s to isto masino), da se ti vcasih zveza
navidezno brez razloga podre (konkretno telnet, pa tudi drugi
'zanimivi' servisi, npr. ftp, irc)?
- Koliko casa ze opazas to? (predvsem me zanima, ali je nekaj
casa delovalo ok, potem se je pa zacelo to dogajat - vendar ne po
kaksni spremembi, npr. upgradeu NetKit paketa?)
-In se to: ali imas mogoce instaliran NetKit-B0.09-1 (obe masini)?

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist