[ LUGOS ] X - memory

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Sep 1 07:54:51 CEST 1997

On Mon, 1 Sep 1997, Gasper Fele wrote:

> Ej, fora je v tem, da jaz NOCEM killat serverja, bi pa rad sprostil
> spomin.
> Torej ?

Heh... Potem bo najhitreje tako, da dobis novo verzijo serverja, kjer je
ta memory leak popravljen, ali pa da vzames C book in gres pa popravis bug
:PP

Ceprav, kar se tice memory leaks v XFree... Jaz nisem opazil nic takega...
Pozanm tudi folk, ki Xfree poganja tedne in meseca pa ni probvlemov...
*shrug*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist