[ LUGOS ] Monitor, frekvence & XFree86

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Sep 30 17:14:01 CEST 1997

Imam MAG MXP17S monitor, bi rekel da kar dober.

Danes sem si instaliral XF86 v3.3.1, kartica pa je Millenium II-4Mb
Problemcek: pri resuluciji 1152x864 in frekvenci 85Hz in je slika
zelo ozka in je ne morem vec raztegniti v horizontalni smeri.

Trenutno nisem pred svojim racunalnikom, pa me vseeno zanima, kako
resti ta problem. Pri konfiguraciji sem nastavil SVGA monitor ki
zmore pri 1280 frekvenco 75Hz. To resolucijo tudi obcasno uporabljam
(in tu je vse OK), se pravi to, da definiram slabsi monitor odpade.
Ali se da kako "rocno" nastaviti frekvence za posamezne resolucije?

Z Win95 in NeXTSTEP-om deluje 1152 s frekvenco 72&75Hz in je vse OK.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si