[ LUGOS ] PPP Dial in

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Sep 22 13:55:48 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Andrej Presern wrote:

> Hmm.. Kje pa imas nastavljeno, KATERE ipje lahko pppd sploh dodeli
> remote masinam? A se to sploh da? Malo sem brskal po ppp dokumentaciji
> in nisem tega nikjer zasledil (neke vrste ip pool)?

Za to je namenjeno zadnje polje posamezne vrstice v /etc/ppp/chap_secrets
in/ali /etc/ppp/pap_secrets. Poudaril bi samo se, da je to seznam IPjev,
ki jih pppd SPREJME. Povedati mu jih nekdo vseeno mora. Bodisi kot opcijo
v kateri od konfiguracijskih datotek bodisi kot argument pri klicu
pppd-ju bodisi mu jo sporoci ppp client/server na drugi strani.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist