[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Sep 22 12:37:11 CEST 1997

> Ok, mas prav in te cist razumem. Kar sem hotu povedat je blo, da ce bi
> vsak admin sel prjavlat podobne stvari, bi na arnesu po moje kmal
> zmanjkalo ljudi.
Problem je v tem, ker nekateri ne prijavljajo (ali sploh ne pazijo) zato
"otroci" mislijo, da lahko pocnejo kar hocejo, pa jih ne bo nihce ujel.
Ce bi vsi malo bolj pazili na svoje masine in redno prijavljali poskuse
vdorov, bi bilo cele zadeve po mojem manj.

> nikol ne ves, samo tud ce ga arnes odkrije. Kaj mu pa lahko nardi? Po
> moje nic posebnga. Mogoce account vzame, to je pa najbrz vse in ce je
> smrkavc trmast bo pa iz kaksnga druzga acccounta to delal.
En ali dva prijatelja mu bosta morda dala account. Ko ga bosta zaradi tega
izgubila, jo bo izucilo. Najbrz bosta povedala tudi prijateljem, da se
ne splaca posojati accountov. Posojanje accounta je tudi proti
pogojem uporabe in torej mozen razlog za ukinitev.

> dobre passworde se ne sekiraj prevec. Ker kot pravis, da je zmeri na
> isti account.
Poslal mi je log in ni vedno isti account. V roku desetih minut so bili
stirje, (morda trije, ker se dva razlikujeta samo za eno crko).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist