[ LUGOS ] Problemi z eth. karto.

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Sep 3 23:50:09 CEST 1997

On Wed, 3 Sep 1997, Edi Suc wrote:

> Ziv.
>
> A mi zna kdo objasniti, kako se lahko pojavljajo (vsaj tako kaze
> statistika) nesrece (collision) na UTP ethernet kartici. Do sedaj sem
> verjel, da je UTP non-collision medij????

?????????????????????????

Zakaj bi bil non-collision medij. A imas same switche in nobenega obicnega
HUBa ?

Preglej mrezo, verjetno imas na njej kaksno slabo kartico. Sam sem imel
primer, da sem imel na COAXu relativno malo collisionov, ko pa sem zraven
priklopil HUB so se collisioni povecali. Ob tem se je hitrost prenosa
znizala iz 1.1Mb/s na 9xxMb/s

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist