[ LUGOS ] Drustvo

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Sep 22 07:58:08 CEST 1997

On Sat, 20 Sep 1997, Gasper Fele wrote:

> Ze pred vec kot 1 tednom sem poslal prijavnico, poloznice pa se ni.
> Kje je problem ?

Problem je v tem, da se nimamo registriranega Ziro Racuna, ker je
predhodno potrebno izdelati ZIG in iti na davcno upravo da nam dajo
dovoljenje za poslovanje in davcno cifro... Sicer pa pocakaj se kaksen
teden pa bova z Andijem razposlala tudi poloznice, oziroma dala navodila
kam/kako placati..

> Pa se: kaj, ko bi zbrali nekaj denarja za XFree86? Fantje ocitno dobro
> delajo tako da bi bilo fino ce bi vsak dal kaksnih 500 SIT za darilce.

Seveda se strinjam. Sicer pa mislim da bi bilo to na prostovoljni bazi.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist