[ LUGOS ] Off Topic: Linux CDji

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Sep 22 07:48:05 CEST 1997

On Sun, 21 Sep 1997, Jernej Adamic wrote:

> A mogoce kdo ve, kaj se dogaja z Monthly Linux zadevo. Poskusal sem jo
> dobiti v skoraj vseh trgovinah v Ljubljani a jo nisem niker nasel. Se
> najblizje sem bil v Mantisu, pa je en ekstremno nezainteresiran tip
> ugotovil, da za nekaj mesecev ni bilo nic novega. Ce tega nihce ne uvaza
> bi lahko to nekako spravili preko Lugosa (predlog pac).

Kolikor se spomnim je monthly linux Mantisova zadeva.. Malce mori tam,
sicer pa verjamem da ni zanimanja.... Vse si lahko na redni bazi pobiras
iz mreze... Ergo?
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist