[ LUGOS ] mgetty

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Tor Sep 16 22:21:03 CEST 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> On Tue, 16 Sep 1997, Gasper Fele wrote:
>
> #define flame
> Ejga, take mam pa najrajsi! Preden sploh poizkusis pogledat v
> dokumentacijo moris folk s trivialnimi vprasanji, obenem pa si dovolj
> nonsalanten, da to javno priznas. Da te ni sram!
> #undef flame
Saj potem sem pogledal - ampak nic ni pomagalo. Chat je namrec (vsaj za
moje pojme) neumen, pppsh, ki ga uporabljam, pa se poganja PRED pppd
(kar je tudi
ocitno butasto). Tako bom prisiljen iskati nekaj boljsega.
P.S. drugic bom najprej pogledal v man. Kesam se.

Dodatne informacije o seznamu Starilist