[ LUGOS ] Prosnja

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pet Sep 12 15:55:26 CEST 1997

> Attached. (Sem mislil, da sem ti ze poslal?)

Res je. Ampak ponesreci sem pobrisal. Hmm... in glede na to, da je
tako prazna sem mislil, da si nekatere stvari ven pometal ;-))

Eh... in se to... mi lako posljes datoteko /etc/profile?

Kot kaze bo vecina stvari (ki me zanimajo) tu notri.

b.

ps: kolega je odgovoril, da ga QNX trenutno NE zanima. Pravi da se
bo bolj posvetil Unix-u (karkoli to ze pomeni...). Vseeno pa prosim,
ne ga zbrisat.

pps: dobil sem na razpolago 850Mb in 1,6Gb EIDE diska. To bo dovolj
za prenos, upam.

Dodatne informacije o seznamu Starilist