[ LUGOS ] zR

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Sep 29 12:32:24 CEST 1997

Zivjo

Celo dopoldne urejam stvari glede nasega ZR... Trenutno sem po klicanju na
nekaj deset cifer koncno prisel do sledecega... Da bi dobili ZR, rabimo
davcno stevilko in zig. Na zigu dela Andy, tako da jaz urejam ostalo. Za
davcno stevilko, moram iti na davcno izpostavo vic, kjer moram med drugim
povedati tudi kdo nam vodi poslovne knjige.. Ima kdo kaksno idejo ali to
pomeni da moramo nekoga za to zadolziti, oziroma pooblastiti kaksnega
blagajnika, kar verjetno stane, ne? Uhh, komplikacije...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist