[ LUGOS ] SMP

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Sre Sep 24 15:48:37 CEST 1997

    Edi> Ziv.  A je ze kdo poganjal linux na masini z dvema
    Edi> procesorjema. Zanima me, kako se stvar obnasa in ali se
    Edi> splaca investicija v drazjo mamo plato in dva procesorja
    Edi> (hitrost v primerjavi z dodatno ceno).

Cena dvoprocesorske mame je skoraj ista, kot enoprocesorske (vsaj za
Pentium Pro) in se vedno splaca kupiti kar dvoprocesorska. Linux dela
BP. Pri kernelu 2.0.X je treba v glavnem Makefile odkomentirati SMP = 1
vrstico v 2.1.X pa se tega ni treba: Vsi 2.1.X so po defaultu SMP
kerneli!

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist