[ LUGOS ] IP MASQ

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Ned Sep 28 23:43:24 CEST 1997

Hi!

No eno vprasanje mi ze nonstop gre po glavi in sicer:

Zakaj sploh moram vklopiti IP-MASQ?? Ce pa masina iz 192.168... ma default na
recimo 192.168.1.1 ki ma default rooute na Inet?? No ce si jaz prav razlagam
zato, ker paketek ne zna iz Inet-a priti nazaj na njo, vem pa po taki
logiki ze pride..Imam prav??

No pa se eno:

Je ze kdo DHPC server postavljal??? Mam zdaj source pa ga bom izprobal da vidim
kako laufa ta stvar...

LP, Alen

PS: Aja se to...Kje je ze en WWW site ko so gor vedno najnovejsi patch za
kernele pa novi kerneli??? (Pozabil)
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist