[ LUGOS ] DIGITAL izkusnje

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Pon Sep 15 23:30:09 CEST 1997

HI!

Ne bom delal nobene reklame in nic rad pi samo povedal da se Digitalova oprema
(routerji, terminal strezniki, HUB-i) zelo zelo dobro obnese V LiNUX okolju.
Router je za moje pojme boljsa odlocitev kot Cisco (brez zamere ampak Cisco ni
vreden svojega denarja...), glede cene pa tako 1000 proti 1. No tako lahko
opremo brez bojazni toplo priporocam.

Lp, Alen
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist