[ LUGOS ] X-i na CD-ju

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Ned Sep 28 14:44:46 CEST 1997

On 27 Sep 97 at 20:07, Gasper Fele wrote about
Re: [ LUGOS ] X-i na CD-ju:

> Mah daruj tistih 100 SIT Telekomu in DLjaj X 3.3.1 in kernel 2.0.30

Ce sem na ftp.xfree86.org prav videl je stvar 3x15 MB, kar znese pri
3 KB/s (to sem enkrat dosegel z enega nemskega FTP serverja) 256 minut
ali 4h in 15min. Da sploh ne stejem, kaj bi mi tu zaracunal se kaksen
provajder. Pri meni je to na sreco Arnes :)
Ker nimam cisto lokalne tarife, me to stane 128x4,25 SIT=544 SIT.
To je krepko vec kot 2 pira in se ze zaradi tega splaca potruditi in
poiskati koga, ki ima stvar na CD-ju.

Sploh pa smo s to debato rahlo zasli s prvotnih vprasanj.

Bye,

Borut Mrak
Student of chemistry
phone: +386 6551248