[ LUGOS ] News, Lista in oh in sploh...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Sep 23 15:41:29 CEST 1997

On Tue, 23 Sep 1997, Ales Casar wrote:

> Prava resitev bi bila take debate prenesti v newse, mail listo pa
> spremeniti v moderirano in jo uporabiti samo za pomembna obvestila. Svojo
> news grupo ze nekaj casa imamo, torej bi samo se listo bilo treba
> spremeniti v moderirano, poslati vsem clanom kaksno sporocilo o tem in je.
> Torej?

Hm, se mi zdi da smo o tem enkrat ze razpravljali... *shrug* Problem je v
tem, da traffic na tej listi ni tako velik, ce se pa vse skupaj preseli na
newse, bo pa polomija, ker bo 3x vec junk maila tam... Jaz v tem primeru
odstopim... Imam prevec druge poste in zadev, tako da za newse nimam
casa...

ObLinux:

  Kaksno je stanje dosemu in wine? Zadeve nisem niti enkrat sprobal, sem
pa ze slisal ogromno kar presenetljivih hm, govoric, da vecina stvari za
dos deluje brez problema in oh in sploh.. Ima kdo kaj vec izkusenj? :)

Hm it should be ObDos :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist