[ LUGOS ] EzPPP

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Sep 23 13:51:24 CEST 1997

On Mon, 22 Sep 1997, Gasper Fele wrote:

> WRONG! X-ISP dela, je lep GUI programcek v X in dela kot chat.
> Mega je, poisci na netu!

Saj nisem rekel, da to ne dela. Rekel sem samo, da to ni pametno
uporabljati. Tvoj tako zagnani pppd bo sigurno klavrno koncal, ce ne bos
imel na masini zagnanih Xov. Najbrz bo dovolj ze, ce bo DISPLAY nastavljen
na kaksno cudno vrednost.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist