[ LUGOS ] console power_off

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Sep 10 00:56:26 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Matjaz Godec wrote:

> V kernel drevesu poisci file vesa.c
> Na zacetku je koda, ki jo prekopiras v poseben file in prevedes. Z njo
> lahko potem vklapljas/izklapljas powersave mode (za zaslon).

S tem programckom si tudi izberes kaksen nacin sparanja stroma naj uprabi
(ce to tvoj monitor sploh zna).

> Ce imas novejso distribucijo pa pozeni setterm z opcijo -powersave on
V tem kontekstu je tudi uporabna opcija -blank : pove cez koliko casa naj
zacne sparas strom.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si