[ LUGOS ] Promet

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Sep 15 15:03:40 CEST 1997

On Sat, 13 Sep 1997, Ales Horvat wrote:

> Kaj pa za slovenijo? Se da narediti nekaj kot *.si?
>
> Jaz sedaj predpostavljam, da je *.si 193.* kar je delno res; ceprav je
> .si se drugje (164.8.* za uni-mb, etc)

To je zelo narobe. 193.* ni v celoti v Sloveniji. Ne samo, da ni v celoti,
niti vecji del ni v Sloveniji. Po mojih opazanjih naj bi v Sloveniji bilo
vsaj tole:
 - 44.150.0.0/16 - Radioamaterji
 - 153.5.0.0/16 - ARNES (?)
 - 163.159.0.0/16 - Agencija Republike Slovenije za placilni promet
 - 164.8.0.0/16 - Univerza v Mariboru
 - 192.160.15.0/24 - K2.net
 - 193.2.0.0/16 - ARNES
 - 193.77.0.0/16 - Nil (Telekom?)
 - 193.95.192.0/18 - Nil (Telekom?)
 - 193.138.32.0/19 - K2.net
 - 193.189.160.0/19 - Telekom
 - 194.152.0.0/19 - Quantum (K2.net?)
 - 195.246.0.0/19 - Perftech
 - 194.249.0.0/16 - ARNES
 - 195.250.192.0/19 - Repro MS

Kjer se pojavi kaksen vprasaj v oklepaju, je lastnisvo nekoliko
vprasljivo. Mozno je tudi, da je tukaj kaj narobe. In predvsem zelo
verjetno kaj manjka. Upostevati je treba tudi mednarodne povezave, kar
pomeni, da nekaj posameznih IPjev od tega mogoce ni v Sloveniji, je pa se
nekaj drugih. Ce ima kdo popolnejsi spisek, bi ga bilo fino dopolniti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist