[ LUGOS ] vcerajsnji sestanek

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Okt 17 07:31:47 CEST 1997

LUGOS sestanek
16.10.97
prisotnih 6

1. delo drustva
---------------
delovne skupine potrebujejo se en zagon, vecjo motiviranost (finance),
vecje integriranost v delo celega drustva in potrebno je vzpodbuditi vec
zanimanja zanje.

2. kadri
--------
potrebno je ponovno izvoliti upravni odbor, dobiti ljudi, ki bodo poleg
mene, Andija, ter se parih posameznikov (sami veste kdo ste, tisti ki pa
veste da niste, pa tudi ;>), kaj poceli - funkcije bodo postale placane,
tako da bo vec entuzijazma.
Andy odhaja cez mesec dni odhaja v tujino, jaz pa imam vse manj casa glede
faxa. Ljudje, ki imate cas in interes se javite (kot sem rekel bomo delo
placevali - odvisno od uspeha).

3. vizija
---------

Vizij je veliko, idej tudi. Zaenkrat je kratkorocni plan naslednji:
1. dobiti blagajnika da vodi nase knjige
2. ko to dobimo lahko dobimo davcno stevilko
3. ko to dobimo dobimo ZR.
4. lahko zacnemo poslovati
5. sproduciramo informativni letak o drustvu in linuxu (za
   predstavitev na sejmih - zadolzen ANDY), zadnje strani letaka
   trzimo za reklamo.
6. Jernej Horvat bo sproduciral ena pravila, ki jih bomo vsak mesec
   objaviti v tej listi (napotki za zacetnike ter pravila obnasanja)
7. Marko Samastur pretipkava prijavnice, tako da jih bomo imeli koncno
   v elektronski obliki in lahko ko dobimo ZR posljemo poloznice.
7. dobiti komercialnega inet providerja da postavimo svojo www stran
   (virtualna domena) strani gor - in trzimo tudi to (zdaj na arnesu jaz
   to ne morem narediti) - po moznosti bi bilo fino ce bi kompenzirali
   spet s reklamo na nasem letaku
8. LiNUX APPROVED - ali kaj podobnega talamo firmam za njihove preizkusene
   racunalnike (zanimanje je  - sam slisal).
9. vec tecajev

kaj moramo sedaj narediti/kaj rabimo:
-!!blagajnika (povprasajte okoli - cene - ce bi bil pripravljen -
 kompenziratu z oglasom v nasi brosuri - vsaj na zacetku - kesa se
 nimamo), morda bi dali oglas na ekonomski fax...)
-www admina (ki bo imel cas in ima znanje za konstantno azuriranje nasih
 www strani)
-najti spet nove aktivne ljudi za upravni odbor:
	-tajnik - da bo razposiljal stvari okoli, hodil do biokratov in
	 tezil...
	-podpredsednik - organizira stvari in vzpodbuja ostale
-prositi slovenske news admine, da zacnejo prenasati si.org.lugos

x. kaj pa smo storili do sedaj?
-------------------------------
mnogo.
smo registrirani, imamo svoj zig, pa se kaj...
moram reci, da sem bil do vceraj ze malce depresiven kar se tice drustva,
srecanje pa mi je dalo novih moci...
Aja, lahko bi vas bilo malce vec tam.

CE JE KDO PRIPRAVLJEN KAJ DELATI / NAREDITI / IMA PREDLOGE NAJ SE MI JAVI!

pripombe/predlogi dobrodosli :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist