[ LUGOS ] lilo

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Okt 13 00:24:33 CEST 1997

On Sun, 12 Oct 1997 miran.lavrinc na siol.net wrote:

> problem
>
> instaliral sem si open linux od caldere, ko pa sem instaliral lilo na
> mbr se mi je ustavil pri LI in ni sel naprej, ker sem mislil, da je
> linux od caldere slab sem si instaliral se slackware pa je isto. MBR sem
> v obeh primerih ze parkrat prehodil z dosovim fdisk /mbr ,tako da ne vem
> vec kaj zdaj.

Kako bi lahko bil Linux od Caldera kaj slabsi od drugih linuxov ?!?

		lp
			gody

PS: Ce pogledas na Linuxu od Caldera v doc dirketorij bos nasel tudi opis
lilo programa in procedure. Tam so tvoji problemi opisani.
Po vsej verjetnosti gre za to, da je Particija (fdisk) narejena z drugimi
parametri, kot jih javi BIOS. To uskladi, pa bo slo skoz, na Calderi al pa
Slackware.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist