[ LUGOS ] SCSI

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Okt 16 22:34:06 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Gasper Fele wrote:

> WROOONG! poskusi instalirati 2.0.31 - NI GA!

Hm, na sunsite sem poskusal najti 2.0.31 pa ga nisem nasel... Je mogoce
tole posledica, ker je 2.0.31 v kaki 'pre' verziji? nazadnje je se bil, ko
sem gledal...
Hmm..

<flame>
Mislim, helloooo! Zakaj mislis da imajo kerneli oznako pre? *bonk*

Sicer pa ne vem, kaj zganjas tako paniko glede enega brez veznega
driverja, ce ne dela z novejsim kernelom, pa gres na prejsnjo verzijo,
sploh ce ves da s prejsnjo verzijo dela... *roll* Ma sem ene 90%
preprican, da bos z 2.0.30 delal popolnoma isto kot z 2.0.31, oziroma se
bolje! Celo tvoj SCSI ti bo delal!

*grumble* To mi gre rahlo tko na jetra... Ko vidim folk, ki prav smesno
vsake 14 dni okol isce in kompajla nove verzije kernela... Jaz doma
poganjam 2.0.0 in dela.. Zanimivo a? ;> Se vec, nekje sem prebral, da
obstajajo mashine z vec kot 600 dni uptime-a! Ha! Zamisli si koliko casi
niso nardili upgrade kernela! To je najbrz dream world... *cackle*
</flame>

No ja ce pa 2.0.31 ni vec v pre- fazi, potem <insert flame about sunsite>.

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist