[ LUGOS ] SCSI

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Okt 16 22:16:57 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 16 Oct 1997, Gasper Fele wrote:

> WROOONG! poskusi instalirati 2.0.31 - NI GA!

V temle trenutku (za datum in uro poglej v headerje tegale maila) release
2.0.31 se ni dostopen. Dostopno je le nekaj pod imenom
linux-2.0.31-pre10.tar.gz, kar se nahaja v imeniku kernel/testing/ (vsaj
na ftp.kernel.org je tako). Tisti 'pre10' v imenu pomeni, da je to
prerelease in (vsaj jaz to tako razumem) je kar se zanesljivosti tice
povsem primerljiv z zadnjimi 2.1.x. Ker pa gre za bug-fixe stabilne
verzije, jih lahko smatras celo kot alfa verzije (in ne kot beta kot to
velja za cel linux :-)

Se eno malo mimo-topic razmisljanje: obicajno je res najbolje uporabljat
najnovejse dostopne razlicice programske opreme. Ce pa clovek pogleda
vsebino patch datotek pa se dostikrat izkaze, da so bile spremembe
narejene v delu, ki ga sam sploh ne potrebuje. Torej je sla po
instaliranju nekaksnih pre-release verzij nepotrebna.

Ce se ze podajamo po mejah tehnoloske naprednosti (beri: uporabljamo cisto
najnovejse, slabo stestirane programe), pocnimo to z nekaj zdravega razuma
in prepotrebne distance do samega sebe ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist