[ LUGOS ] APM

The Creator andy na here.ml.org
Sre Okt 29 09:34:05 CET 1997

Heja!

A ima kdo kaksno idejo kako resit naslednji problem:
Imam eno 486 ki ima APM. V biosu imam APM disejblkan, pa mi vseeno po
nekaj urah delovanja pade masina v nek cuden mode, in jo je treba zbudit
tako da se pritisne na tastaturo ali pa mis.
To masino uporabljam kot ruter med modemom in lokalno mrezico, zato bi
rad naredil, da se mi masina ne be ugasala, ali pa da bi se zbudila ko bi
dobila kaksen paket preko mreze, recimo ce bi se telnetal nanjo ali pa bi
jo pingal.
Any Idea?
					Andy

--
   E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
      TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist