[ LUGOS ] Off-line reading

Tomi Malensek tomi na insert.si
Sre Okt 1 20:56:34 CEST 1997

Mirjan Svagelj wrote:

> umm, vem da ni vprasanje za lugos listo, ampak netscapeta
> laufam pod linuxom :)
>
> ok, kak brati newse off-line, ker ko berem newse, zapravljam
> impulze in nebi rad ugodil telekomu ...
> --
>
> ---
> lp, mirjan

Simpl, tocno to jaz delam. Communicator nastavis da se po defaultu
zalaufa v OFF-LINE mode. To mas v preferences. In ko gres na Inet, potem
samo v File meniju zberes Go online in potem obkljukas Get news in to je
to. Dela zelo v redu. Vsaj meni. Moras pa imeti Communicatorja, v 3.0
ali nizjih ne dela. Povprecno poraba je pri meni za te zadeve okoli 3
minute. Ce ne stejem irc-a in surfanja.
--
Lp, Tomi