[ LUGOS ] slovenec

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sob Okt 11 18:50:46 CEST 1997

On Fri, 10 Oct 1997 miran.lavrinc na siol.net wrote:

> Ali lahko uporabljam LINUX tudi jaz ceprav ne znam anglesko oziroma zelo
> malo, ali pa se moram se naprej ubadati z microsoftom.

Ker vidim, da se nihče drug ni oglasil, bom poskusil povzeti trenutno
stanje:

* vnos naših znakov je večinoma zadovoljivo rešen, enako tudi izpis na
  zaslon in odtis na tiskalnik

* nekaj ,,ključnih`` programov je že prilagojenih za vnos in prikaz naših
  znakov, med njimi urejevalniki, spletni brskalniki, programi za pisanje
  elektronske pošte ipd. Odločitev, kateri programi so ,,ključni``, je
  bila stvar trenutnega navdiha posameznikov.

* urejanje in ostale stvari, ki sodijo v locale, so po nekaterih
  pričevanjih tudi rešene (pisec teh vrstic še ni utegnil tega
  preizkusiti, kar je tudi del razloga, zakaj nove izdaje našega HOWTO še
  vedno ni)

* dialog z uporabnikom je preveden v slovenščino samo pri nekaj programih
  (gettext, enscript...)

* strani priročnika so izjemoma prevedene (morda že deluje "LANG=sl_SI;
  man man"?)

* obstoja nekaj fragmentarnega pisanja o Linuxu v slovenščini; precej
  popoln seznam se najde na http://www.lugos.si/delo/prispevki/

Menim, da linuxa ta hip ne bi mogel priporočiti nekomu, ki *čisto nič* ne
zna angleško.

Lep pozdrav,

Primož Peterlin

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist