[ LUGOS ] ALoha!!

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Okt 1 11:53:27 CEST 1997

On Tue, 30 Sep 1997, Jure Leskovec wrote:

> Jure (Smrekar), skupaj sva bla na sinelu, na poletni soli...
> Na LOGOS mailing listi sem te opazil, pa bi nekaj stvari vprasal...

Sorry, ampak mislim da si me zamenal.. ampak vseeno :) nic hudega, morda
je pa samo moj spomin fucked up..

> Odlocil sem se da bi si instaliral za Linux (namen imam postaviti webserver)
> A mas mogoce kaksen dobr tutorial, al pa kej for dumb users, se rajsi pa bi
> imel kaksen installation guide (nujno rabim).
Hm, nekaj imam. Sicer pa si poglej http://www.desk.si/knjigarna/ - imajo
ful in se poceni/hitro dobis.

> Katero distribucijo limuxa priporocas (imam Debian 1.3, Red Hat 4.2 in
> SlackWare 3.2) za zacetnike ?
Na http://www.lugos.si si preberi tiste prispevke. en moj clanek govori
prav o tem.

> Sedaj imam 2 HDDja na enem imam WIN NT, na drugem pa 3 particije od katerih
> bi bila 1 za limux, ostali 2 pa za WIN NT, mislis da bi bilo to izvedljivo ?

ja. simple.

> P.S. A kaj ves kdaj bomo letos spet na sinelu zacel s solo?

SINEL=?

mimogrede, ker bos imel verjetno se kup vprasanj, ti priporocam da se
prijavis na lugos mailing listo, kjer ti bo mnozica 150 ljudi odgovorila
tocneje in hitreje kot jaz... bye
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist