[ LUGOS ] Init crash? (solved)

Blaz Podrzaj blaz na mail.ljudmila.org
Sre Okt 29 01:30:15 CET 1997

Yo!

On Tue, 28 Oct 1997, Metod Kozelj wrote:

> 'ulimit' je vgrajena funkcija bash-a. Obicajno je /bin/sh (shell, ki se
> uporablja za izvajanje rc skript) link na /bin/bash. Preveri, ce je temu
> tako.
>
> Ce je link na kaj drugega, potem ga popravi. Drugi shelli imajo namrec
> nekoliko drugacne notranje ukaze (tcsh ima npr. limit, katerega parametri
> se nekoliko razlikujejo od parametrov ulimit-a).

Tocno to je bilo :) Pripravljal sem si nekaksne rescue boot/root diskete
in zlinkal bash na ash vendar v diru /bin namesto ~/rootset/bin :)

V glavnem nisem imel pojma kje naj iscem vzrok za ta 'ulimit: not found'.
Sploh se mi ni posvetilo, da bi lahko bil kriv shell...

Hvala za pomoc :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist