[ LUGOS ] [OFF-TOPIC] Tiskanje cedejk

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Okt 7 15:14:44 CEST 1997

On Tue, 7 Oct 1997, Primoz Peterlin wrote:

> Pozdravljeni --
>
> Upam, da mi bo moderator oprostil tale vpad...  Zanima me, kako in kje pri
> nas cim ceneje natisniti CD-ROM v nekaj tisoc izvodih, in verjamem, da to
> listo bere kar nekaj takih, ki o tem vedo veliko vec kot jaz.
>
> Odgovore mi prosim posljite osebno (From: in ne Reply-To:).

Nikar, posljite prosim odgovore na listo. Zadeva je se posebej zanimiva v
primeru kaksne "slovenske" distribucije Linuxa.
	lp
		gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist