[ LUGOS ] mail

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Okt 27 11:46:29 CET 1997

> Rad bi, da se mi vsakic, ko se logiram na net (prek PPP), mail
> pobere iz mailboxa na arnesu in da se maili, ki sem jih "poslal" na
> svojem racunalniku, v resnici posljejo naprej prek mail.arnes.si
>
> Ce se nikomur ne da razlagati- kje naj potem navodila za to preberem ?
> (vprasanje se mi zdi cisto primerno za v kaksen FAQ).

Posto lahko poberes tako, da v /etc/ppp/ip-up skripti poklices fetchmail.
Gre za program, ki zna pobrati posto s streznika preko POP/IMAP in jo sfutrati
tvoji masini preko SMTP (ali pa dati v /var/spool/mail, ce se ne motim).

Kar se tice posiljanja, je prvi korak, da v ip-up skripto dodas
sendmail -q
to bo povzrocilo, da bo sendmail takoj poskusil poslati vso posto, ki caka
na prenos.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist