[ LUGOS ] SCSI

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Okt 16 16:49:49 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 16 Oct 1997, Gasper Fele wrote:

> Tisti FUCKING MANUAL sem prebtal, vendar o tem driverju ni bilo govora.
> Kateri je, sem ugotovil ob opazovanju kompilanja kernela 2.0.30

Kadar nisi cisto preprican v svoja dejanja in njih rezultate, se VEDNO
splaca prebrati FINE MANUAL. Sploh ob dejstvu, da Adaptec 2940 v
konfiguracijskih opcijah ni explicitno naveden, je pa omenjen v tekstu, ki
ga dobis ce kliknes [help] ali pa pritisnes ? .

Bi rad videl napravo, ki bi v racunalniku delal brez driverja ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist