[ LUGOS ] SLO Crke

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Okt 7 07:37:52 CEST 1997

On Tue, 7 Oct 1997, Gasper Fele wrote:

> A mi lahko kdo poslje keyboard, ki ima o ze vklopljeno ?
> Ne bi se rad sam mucil z nastavljanjem, potem pa ugotovil, da imate vsi
> drugace.

Heh, nedavno smo se na eni drugi listi pogovarjali o hmm, 'reinventing the
wheel'...

Kaj ce bi vseeno sam to naredil? Mogoce se kaj naucis iz tega? ;)

Ne, jaz nimam tega nastavljenega, in fact, sploh ne uporabljam slovenske
tipkovnice, se word perfecta nimam in Xe uporabljam samo kadar pozenem
netscape ali pa Xview...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist