[ LUGOS ] [ Newbie ] Path?!?!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Okt 25 13:19:15 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 25 Oct 1997, David Klasinc wrote:

>  Ok, preiskal sem cel /etc/, mislim noro, profile, csh.login, csh.cshrc pa
> nikjer ne najdem, kje se za root-a $PATH exporta?!?!
>
>  Recimo ob telnetu ima root v pathu /sbin;/usr/sbin pa se nekatere, ce se
> kot root prijavim z su, ssh, rsh pa tega ni nikjer... *scratch*

Po moje je to feature. Kadar se explicitno logiras kot root, se tega malo
bolj zavedas, kot pa takrat, ko pozenes su.

Tudi sicer je dobro, da je PATH od roota cim krajsi. Tako je manjsa
moznost, da bos kot root pognal kaksen program ki ga nisi hotel (ker si
pac hotel pognati program z enakim imenom, nahajajocim se kje drugje).

Meni se recimo kar dostikrat zgodi, da nehote pozenem dc namesto da bi me
prestavil v drug direktorij (cd). Ce bi se mi podobna napaka zgodila kot
rootu s kaksnim manj nedolznim programom ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist