[ LUGOS ] Re:

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Čet Okt 9 09:53:15 CEST 1997

Tomaz Ocepek wrote:

> ojla!
>
> mogoce se bo to komu zdelo cudno, ampak zanima me ce obstaja kak derivat
> linuxa al pa freebsd al pa netbsd za sun postaje??? mam enga suna
> za testirat software pa me zanima kako se kej obnesejo te zadeve na
> sunih...
>
> lp,
> tomaz

Osebno ga nisem testiral, sem pa enkrat zasledil na ceskem Sunsiteu
(http://sunsite.mff.cuni.cz), da so zabrisali dol Solarisa (because of
constant problems, je pisalo) in vtaknili gor Linux. Sedajle sem
preveril, in se vedno je gor Linux (RedHat 4.2). Naj se povem, da imajo
se kar posteno mashino (SPARCServer 1000E, 2xCPU, 128MB RAM, 6+2 GB
diska). Se pravi, da nekako mora delat...

Dodatne informacije o seznamu Starilist