[ LUGOS ] Tezave s PPP/PAP [was: Help me out!:))] (fwd)

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Okt 24 14:10:25 CEST 1997

Lep pozdrav,

Ce se je kdo kdaj ukvarjal s cim podobnim...

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1105 Ljubljana, Slovenija
Fax: +386-61-1315127     WWW: http://sizif.mf.uni-lj.si/~peterlin/

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 26 Jan 1980 13:05:50 +0100
From: alojz.cotman na siol.net
To: primoz.peterlin na sizif.mf.uni-lj.si
Subject: Help me out!:))

Pozdravljen!!

Sem LiNUX user in ....
imam problem z logiranjem na ppp server preko PAP
identifikacijskega protokola! Zato se obracam na vas
za nasvet, ker ste LiNUX user in upam, da poznate resitev.
Datoteko PAP-SECRETS sem ze skonfiguriral, sedaj
pa me zanima kako poklicem.. oziroma vzpostavim
povezavo? Hvala za razumevanje....  uros cotman
mail to: alojz.cotman na siol.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist