[ LUGOS ] Re: your mail

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 15 16:56:19 CEST 1997

On Wed, 15 Oct 1997, Tomaz Ocepek wrote:

> pognat hocem program ki uporablja xdisplay... x-e mam pognane kot navaden
> user potem sem pa dal v xtermu telnet localhost se prjavu gor kot root
> pa mi potem rukne ta error ven... drugac zadeva deluje, samo ce dam telnet
> na isto masino potem ne dela...  su sicer dela, samo ne pride v postev...

Poskusi namesto su-ja s 'ssh -l root localhost'. Mogoce bo pomagalo tudi
kaj od tega (ampak vse to je slabse):
 - setenv DISPLAY :0
 - setenv DISPLAY localhost:0
 - cp ~user/.Xauthority ~	# ce uporabljas MAGIC-COOKIE

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist