[ LUGOS ] Re: SUN

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Sre Okt 8 21:05:42 CEST 1997

Tomaz Ocepek wrote:

> ojla!
>
> mogoce se bo to komu zdelo cudno, ampak zanima me ce obstaja kak derivat
> linuxa al pa freebsd al pa netbsd za sun postaje??? mam enga suna
> za testirat software pa me zanima kako se kej obnesejo te zadeve na
> sunih...
>
> lp,
> tomaz

Zivjo !

Ti, mislim da je Andrej Preseren nekaj nasel, samo ne vem kaj...
Je pa bilo na LUNI, tko da, ce si kaj brskal si lahko nasel...

Aja, tomaz, povej kdaj si kaj na soli, da pridem pobrati se tiste
ostanke lune...Pa kaj si z RAMom naredil, nekaj si ga ti uporabljal...

P.s. privat, ce rabis kaj HWja, delam na PCXu , na servisu, pa me
kontaktiraj... Aja, mogoce bo prav Andrej P. prisel po luno, da ne bos
cudno gledal, saj ves, da me ravnatelj ne sme ravno videti , hehe

LP , Cuk Marko

cuk na pcx.si
cuk na guest.arnes.si

tel 041-654-222