[ LUGOS ] branje

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Okt 20 12:16:41 CEST 1997

On Mon, 20 Oct 1997, David Klasinc wrote:

> Aja nisem vedel... To meni ne dela... Hm, mogoce sem pa kaj narobe
> instaliral...
>
> Mislim, helooooo!! *bonk*

SHIFT+PgUp ne dela na vseh karticah (meni pri Cirrus logics na primer ne
dela, na ATI in Diamond pa).

Ta funkcija namrec uporablja HW oziroma RAM na karticah in ce kartica ne
"podpira" ali nima dovolj RAM (ne vem kaj je pravi vzrok) stvar pac ne
dela.

Je pa SHIFT+PgUp namenjen scrollanju ekrana na konzoli v vseh primerih, ne
samo pri bootu.

ce rabis izpis "boot" sporocil potem je dmesg najboljsi nacin, je pa res,
da je buffer omejen in ti ga kaksni errorji, ki se zapisejo v printk
procedurah zlahka napolnijo (na primer Ethernet problemi pri slabem kablu
ali kaj podobnega).

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist