[ LUGOS ] sendmail

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Okt 15 15:21:40 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 15 Oct 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> problem je naslednji:
> ko si posljem mail(iz remote masine) na moj racunalnik(pppx-x.arnes.si)
> mail nikoli ne pride k meni in vrne error. Nato killam sendmail
> in ga znova zazenem(sendmail -bd) in mail dela, kje je fora ??

sendmail ima v svoji konfiguracijski datoteki med drugim zapisano tudi za
ketere naslove sprejema posto. Mislim, da po defaultu sprejema posto za
vsa imena, ki ustrezajo vsem njegovim interfacom. Na primer: imas
racunalnik, ki obicajno slisi na ime 'moj.racunalnik.org', to ime pa pase
interfacu dummy z naslovom 192.168.0.1. Imas se ime 'localhost' ki
interfacu lo z naslovom 127.0.0.1. Ko se racunalnik boota, sta to edina
znana interfaca in posto, ki leti na (recimo) mirjan na moj.racunalnik.org
ali pa mirjan na localhost sprejme. Vse ostalo (kar slucajno od nekod
sprejme) smatra za napako.

Ko vzpostavis povezavo PPP, dobis se tretji interface: ppp0 z naslovom
(recimo) 194.249.2.160. Ta interface pa ni bil znan, ko se je sendmail
startal. Ce sedaj sendmail restartas, si bo v spisek naslovov, za katere
sprejema posto, dodal se ta naslov.

Drug primer: imas racunalnik na internetu z naslovom moj.racunalnik.org.
Ta racunalnik naj sprejema vso posto, ki je oblike ime na racunalnik.org. Da
to deluje, moras v DNS tabelo dodati en MX record, v konfiguracijo
sendmaila pa dodati ukaz, da naj sprejme ne le posto za
ime na moj.racunalnik.org, temvec tudi za ime na racunalnik.org.

Upam, da nisem prevec komplicirano napisal.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist