[ LUGOS ] netblems

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Sob Okt 4 19:13:19 CEST 1997

On Sat, 4 Oct 1997, [ELEcTRA] wrote:

> Imam kar nekaj problemov z (inter)netom.
> 1. - Netcape mi noce odpret moje domace strani (na mojem racunalniku)
> 	Javi napako - TCP error - network is unreachable.

Mislim, da je z Netscapom vse v redu, problem je v tem, da nisi povezan.
Preveri vse ustrezne login procedure in se prepricaj da se modem pravilno
poveze oz. da je z mrezo na lokalnem nivoju vse v redu.

> 2. - V Netscape Mail ne morem attachat datotek.
> 	Javi napako - The Server does not have a DNS entry.

Po mojem gre za podobno napako kot prej, torej da sploh nisi usrezno
povezan. Si preprican da je napaka ravno pri attach-anju in ni pri send-u,
kjer bi lahko prislo do problema zato, ker Netscape Mail na more priti do
Mail serverja (imas SMTP in POP3 nastavljeno pravilno, si preprican, da
DNS dela ok?). Poskusas attachat file na tvojem racunalniku ali na kaksnem
iz omrezja?

> 3. - Ne dela mi program talk.
> 	Javi napako - Couldn't bind to control socket : Cannot assign requested
> address (99)

Verjetno spet problemi z lokalnim omrezjem oz. tem, da nisi z modemom
ustrezno povezan. Preveri PPP nastavitve.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science