[ LUGOS ] sun monitor

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Okt 8 18:46:16 CEST 1997

ojla!

> Ce se nekje imajo za servis monitorjev, potem jim tudi ne bo velik problem
> testiranje. Nenazadnje se (menda?) da ze v navadnih windowsih tocno
> nastavit vse frekvence na dobrih graficnih karticah. Ce pa se to v
> windowsih ne da, naj pa uporabljajo Linux.
>
> Ce pa revezi ne znajo graficne kartice v svoji servisni masini nastavit na
> tocno dolocene frekvence, pa itak niso resni.

hja vse lepo in prav.. samo a si ze mogoce videl kak sunov monitor od
blizu? ce ja potem sigurno ves da nima cisto standardnih prikljuckov...
in tud graf. kartice niso iste kot pri navadnih pcjih

lp,
tomaz

       .---.        .-----------
      /     \  __  /    ------
     / /     \(  )/    -----    snail-mail:   Tomaz Ocepek
    //////   ' \/    ---                      Reboljeva 4
   //// / // :    : ---                       1000 Ljubljana
 //          //..\\                  email:   ocepek na mailhost.net
            '//||\\
              ''``

 -=-=-=-=-=-= [URL: http://kekec.over.net/ocepek/] =-=-=-=-=-=-

Dodatne informacije o seznamu Starilist