[ LUGOS ] ISDN-ji na terminal server...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Okt 3 23:35:07 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 3 Oct 1997, Alen Salamun wrote:

> Imam probleme z povezavo Courier-I ISDN modemov na termial server. Ce klicem
> noter na ISDN z navadnim modemom dela cisto vse OK, ce pa klicem z ISDN modema
> pa se ne povezeta. Na serverju mam vklopljen PAP za auth. Je kdo ze delal kaj
> takega??? Where's the trick???

Ne vem, ce ti bo kaj pomagalo, pa bom vseeno napisal svoje izkusnje.

Svoje case sem postavljal povezavo med Ljubljano in Planico preko ISDN-a.
Uporabljal sem ELSA ISDN TA-ja (identicna). Najprej sem enega
skonfiguriral v Lj, klical sem na $(&@#$%SiOL (ISDN pristop) tako da sem
videl, da dela, notri sem klical z navadnim modemom in vse je delalo.
Potem sem sel z masino (Linux/AXP) in drugim modemom v Planico in se nista
zmenila. Lahko pa sem klical na navadni modem in po ovinku naredil
full-reset ISDN TA-ja v Lj (nekaj nastavitev sem spremenil) in potem je
stvar tekla kot po maslu.

Nauk te zgodbe: cim manj spreminjati 'factory default' nastavitve na ISDN
TA-jih oziroma jih spreminjati postopno s sprotnim preverjanjem, ali stvar
se deluje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist