[ LUGOS ] ppp in siol

miran miran.lavrinc na siol.net
Pon Okt 20 00:04:44 CEST 1997

Jernej Logar wrote:

> Oj!
> Ce je med vami kak uporabnik siola in se s pomocjo linuxa uspe prikopiti
> na siol, bi ga prosil, da me kontaktira.
>
> Ajt,
>
>            Jernej Logar(jlogar na hotmail.com)

nisem se probal toda iz telekoma so mi poslali tole navodilo:

pozdravljeni :)

to so navodila katera sem tudi sam dobil in po katerih deluje zelo lepo
na
9711. za 9710 se ni pripravljenih skript, upam pa, da bom hitro dobil
kako.

lep pozdrav,
saso

file /etc/ppp/siol <= chmod 770 mora zgledat tako :
#!/bin/csh
onintr cleanup
umask 077
set retry = 40
set phone = 9710
while ($retry>0)
  @ retry = $retry - 1
  echo >/tmp/chat$$ "ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' ''ATZ OK ATD"$phone"
\CONNECT ''"
  /usr/sbin/chat -f /tmp/chat$$ -V
  if $status == 0 then
    rm -f /tmp/chat$$
    exit 0
  endif
end
cleanup:
rm -f /tmp/chat$$
exit 1
#
# End of file.
#

naslednji file je  /etc/ppp/options :
#
# /etc/ppp/options
#
/dev/modem
38400
crtscts
lock
modem
#proxyarp
defaultroute
name USERNAME
#noipdefault
#escape 1e,8d,9e,fe
idle-disconnect 500
#
# End of file.
#

in se zadnji file /etc/ppp/chap-secrets & /etc/ppp/pap-secrets :
# Secrets for authentication using PAP
# client        server  secret                  IP addresses
username        *       passwd

tako je to : pol ko ma te file-e, pol pa napise :
pppd connect "exec /etc/ppp/siol"

v najlazjem primeru pa naredi tako :
poklice z minicomom na 9711 (v glavnem tisto ko prtisnes 3 da vpises
username pa passwd), pol pa pritisne Ctrl-A-Q (quiet exit -> dont' reset
modem), pol pa napise : pppd /dev/modem noipdefault v promptu pa je

TUDI JAZ NISEM DOBIL NAPISANO DO KONCA VSEENO PA UPAM, DA SI BOS KAJ
POMAGAL S TEM

						miran

Dodatne informacije o seznamu Starilist