[ LUGOS ] vcerajsnji sestanek

miran miran.lavrinc na siol.net
Ned Okt 19 19:28:49 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> LUGOS sestanek
> 16.10.97

> 7. dobiti komercialnega inet providerja da postavimo svojo www stran
>  (virtualna domena) strani gor - in trzimo tudi to (zdaj na arnesu jaz
>    to ne morem narediti) - po moznosti bi bilo fino ce bi kompenzirali
>    spet s reklamo na nasem letaku

Pravis, da se ze dogovarjate z omrezjem Slon jaz sem medtem ze vprasal
na Kabi in dobil odgovor, ki se glasi :

<Kar se tice prostora, mislim da ne bo problema. Sicer ne vem koliko ga
<rabite, ampak se bova ze dogovorila :). Poklici me na telfon 127 28 32
<oziroma popoldan ali zvecer kar na telefon 127 47 42 (doma).

<LP, Boban

in ce omrezje Slon izpade imamo se to v rezervi.

						miran

Dodatne informacije o seznamu Starilist